top of page

Pazarlama alanında baÅŸarılı olmak için sadece ürünü çok iyi bilmek ya da pazarı tanımak yeterli deÄŸildir. Bu bilgilerin yanı sıra pazarlama davranışını tamamlayan temel beceri ve tutum da son derece önemlidir. Bu beceri ve tutuma sahip olmak, pazarlama kampanyalarını daha etkili bir ÅŸekilde yönetme ve ÅŸirketin büyümesine katkıda bulunma konusunda büyük bir avantaj saÄŸlayacaktır.

 

Kazanımlar

  • Planlama, strateji geliÅŸtirme ve uygulama konusunda geliÅŸim saÄŸlama,

  • Hedef kitleyle daha etkili iletiÅŸim kurma ve kampanya oluÅŸturma tekniklerini öÄŸrenme,

  • Yaratıcı düÅŸünme becerisi ile müÅŸterilerin ilgisini çekebilecek unsurlara yönelmeyi saÄŸlamak,

  • Empati, aktif dinleme ve geri bildirim becerilerinde farkındalık yaratarak ihtiyacı anlama ve güven vermeyi saÄŸlamak,

  • Åžirketin markasını etkili bir ÅŸekilde temsil etme ve marka bilincini artırma ,

  • Çözüm odaklı yaklaşım sayesinde sorunları tanıma ve etkili çözümler bulma becerisi,

  • Hitabet ve etkili sunum tekniklerini öÄŸrenme ve uygulayabilme,

bottom of page